مدرسه یار


کتاب یار عزیز

سلام

شما می‌توانید در مدرسه خود با روش‌های زیر کتاب در اختیار دوستانتان قرار دهید

1-قفسه ثابت یا میز مطالعه: می‌توانید یک میز یا یک قفسه کتاب تهیه کنید و کتب را رایگان به‌صورت وقف در گردش روی میز یا درون قفسه قرار دهید و با شرایطی که خودتان تعیین می‌کنید به دانش آموزان تحویل دهید و پس از مدت معین از آن‌ها تحویل بگیرید.

شما می‌توانید شرایط، مسابقات یا هدایای ویژه برای نحوه تحویل دادن و تحویل گرفتن کتاب معین کنید البته یادتان نرود که هدف جذب و مطالعه کتاب است و علاقه‌مند کردن دانش آموزان به کتاب و کتاب‌خوانی؛ بنابراین مسابقه یا تزیین میزها، قفسه‌ها و کتاب‌ها و... به سلیقه خودتان است ما هم سعی می‌کنیم از ایده‌های جذاب حمایت کنیم.

از کجا کتاب را تهیه کنیم و چه طور کتاب را تحویل بگیریم؟

شما کافی است در سایت از لینک زیر ثبت‌نام کنید و سپس کتب موردنظرتان را انتخاب کنید، پس از تأیید و موجود بودن کتب درخواستی، خودمان کتاب‌ها را در سریع‌ترین زمان تحویلتان می‌دهیم.

2-نمایشگاه کتاب به‌صورت وقف در گردش: شما می‌توانید نمایشگاه کتابی از کتب وقف در گردش راه‌اندازی کنید شرایط تحویل کتاب و... مانند مورد قبل است.

3-نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی برای فروش:

شما می‌توانید به‌آسانی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی راه‌اندازی کنید.

ما کتاب و محصولات فرهنگی تحویلتان می‌دهیم، در انتهای نمایشگاه نسبت به تسویه‌حساب اقدام می‌شود.

مدیریت نمایشگاه، فروش اقلام و کیفیت برگزاری به عهده خودتان است البته در صورت درخواست، کارشناسان ما نیز مشورت‌های لازم را خواهند داد.

کافی است در سایت ثبت‌نام کنید و درخواستتان را ثبت کنید، خودمان با شما تماس می‌گیریم و کتب و محصولات فرهنگی را تحویلتان می‌دهیم (البته خودتان نیز می‌توانید حضوراً محصولات را از کتابخانه و فروشگاه وقف در گردش انتخاب کنید).

کتب با تخفیف ویژه در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

4-مسابقه کتاب‌خوانی:

شما می‌توانید کتابی را برای مسابقه کتاب‌خوانی انتخاب کنید و ما آن را صورت وقف در گردش و یا فروش با تخفیف در اختیارتان داده و پس از مدت معین دوباره از شما تحویل می‌گیریم البته به دو شرط:

یک: کتاب انتخابی برای مسابقه، مورد تأیید کارشناسان وقف در گردش قرار گیرد.

دو: منابع مالی ما نسبت به تعداد و نوع کتاب اجازه دهد.

 

یادآوری: مشخصات خود خصوصاً آدرس و شماره همراه را دقیق ثبت کنید.